Sol·licitud d’ajudes per a llibres i material escolar pels alumnes de Les Piles. Curs 2018-2019

31/10/2018

Si voleu sol·licitar l'ajut per a llibres i material escolar pels alumnes de Les Piles pel curs 2018-2019, podeu fer-ho de les següents maneres:

Opció 1:
Omplir el formulari que trobareu més avall i portar-lo presencialment a l'Ajuntament en horari d'oficina juntament amb la documentació necessària..

Opció 2:
Omplir el formulari que trobareu més avall, signar-lo digitalment i enviar-lo a través del tràmit d'instància genèrica de la seu electrònica de l'Ajuntament juntament amb la resta de documentació necessària. En cas de no disposar de signatura digital, podeu trametre'l sense signar adjuntant-lo a la instància genèrica.

Documents associats: