Formulari parades Mercat de Santa Llúcia 2018

23/10/2018

Formulari parades Mercat de Santa Llúcia 2018

Benvolguts/ des,
El diumenge 16 de desembre, l’Ajuntament de les Piles amb el suport de la Diputació de Tarragona, organitza la novena edició del Mercat de Santa Llúcia de Les Piles, un mercat de Nadal amb productes variats i de qualitat i ple d’espectacles i activitats per tots els públics.

SI VOLEU POSAR UNA PARADA AL NOSTRE MERCAT:

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ!

INFORMACIÓ PARADISTES MERCAT DE SANTA LLÚCIA 2018: NORMATIVA DEL MERCAT

Inscripcions parades

Les parades que vulguin participar del mercat hauran d’omplir un formulari sol·licitant participar del Mercat de Santa Llúcia 2018 fins el divendres 7 de desembre que trobaran a l’adreça web www.lespiles.cat.

L’organització comunicarà si accepta o no les inscripcions de les parades, així com els productes d’aquestes el més aviat possible després d’haver rebut les sol·licituds.

Lloc i horaris

El mercat tindrà lloc de 10.00h del matí a 14.00h de la tarda al carrer de la Font de les Piles.

De 8.30h a 10.00h es rebran els paradistes i se'ls col·locarà al seu lloc. El mercat pròpiament dit començarà a les 10.00h. Per tant, cada paradista ha de ser conscient del temps que necessita per muntar l'estructura de la parada i col·locar els seus productes.

Les parades no es podran començar a recollir abans de les 14.00h. per tal de no deslluir el mercat i no ser un destorb per les altres parades i pels visitants del mercat.

Condicions per participar

L’organització es reserva el dret d’acceptar o no les parades que formaran part del Mercat de Santa Llúcia 2018.

Per una banda, la voluntat és oferir un mercat de qualitat. Si les sol·licituds no compleixen els requisits mínims exigits de qualitat seran descartades.

Alhora de l’acceptació de les parades es valora el fet d’estar donat d’alta com a autònoms o empresa, el fet de disposar de registre sanitari o disposar de carnet d’artesà, així com també l’ordre d’inscripció.

L’acceptació o no de les parades es comunicarà per correu electrònic o per telèfon el més aviat possible.

Els productes de les parades

L’organització es reserva el dret d’acceptar o no certs productes de les parades que formaran part del Mercat de Santa Llúcia 2018 tot seguint la idea de qualitat.

L’organització també es reserva el dret de fer enretirar productes no detallats en les sol·licituds, així com productes que van ser descartats després de valorar la sol·licitud el mateix dia del mercat.

Què disposaran les parades

Les parades acceptades podran disposar d’un taulell de 2m de llarg propietat de l’Ajuntament de les Piles sempre i quan ho hagin indicat en la sol·licitud per participar al Mercat de Santa Llúcia. Si, altrament, ja es disposa de taulells cal comunicar a l’Ajuntament quants metres lineals ocupa la parada.

Les parades que ho sol·licitin podran disposar de punt de llum sempre i quan portin ells mateixos els allargadors pertinents per connectar-se al cable de llum principal.

El Lot Santa Llúcia

Un any més, per a la Marató de TV3, volem sortejar una panera amb productes de les diferents parades del mercat entre aquells qui hagin comprat tires de números que vendrem des de la mateixa organització i que es sumaran al recapte de la Marató 2018 que aquest any es dedicarà al càncer.

Passarem per les diferents parades per si voleu contribuir a omplir el Lot Santa Llúcia amb algun dels vostres productes.

MÉS INFORMACIÓ

Per més informació podeu contactar amb nosaltres a través de la web municipal http://www.lespiles.cat/, a través del correu electrònic turismelespiles@gmail.com.