COMMEMORACIÓ DEL DIA DEL IOGA

23/06/2021

COMMEMORACIÓ DEL DIA DEL IOGA

COMMEMOREM EL DIA DEL IOGA. CLASSE DE HATHA IOGA I CEREMÒNIA HINDÚ "EL HAVAN"

Aquest passat dilluns 21 de juny, dia internacional del ioga, i coincidint amb el solstici d'estiu, des de l'Ajuntament de les Piles vam voler commemorar aquestes celebracions organitzant una classe de ioga, i posteriorment, una cerimònia hindú que es diu "el Havan". Ambdues activitats les va fer la Fàtima de Om&Prem.
Va ser una jornada molt bonica i especial, ja que després de tants mesos sense poder fer aquí al poble activitat de ioga presencial, va agradar molt a tots i totes les participants. Fins i tot, gent que no havia fet mai ioga, van poder fer un tastet, i ara poder tenir ja la sensació per determinar si vol començar a iniciar-se amb aquest tipus de pràctica o no...
Se'ns va fer una mica tard a l'hora del Havan, ja que vam acabar quasi a les 12 de la nit, però va valer la pena poder viure aquesta cerimònia de foc així d'intensa i bonica. L'ambient creat era esplèndid i convidava a gaudir molt el moment.
Agrair molt a les noies d'Om&Prem per fer possible aquesta jornada, a tots els assistents i assistentes i, també a Diputació de Tarragona per col·laborar-hi.
Seguim apostant per la cultura en tots els àmbits i regions. La cultura és segura i necessària per tots, i més, activitats així que ajuden en aquests moments on les emocions cal cuidar-les molt.